Proveliprov!

Hej!
Den här veckan har gått så häääääär fort :O Vi har redan haft många av alla proven som jag farat över 8O.. Fast det jobbitgaste är självklart kvar -.- Första och Andra världskriget är nån dag nästa vecka.. Men igår gjorde vi Svenska Grammatikprovet, vilket jag tror gick bra :) Sen idag vare Idrott teori prov, men eftersom jag ägde förra året behövde jag inte göra själva provet, istället fick jag svara på 25 frågor -.- .. Sen så gjorde Jag, Manda och Petra snabbt kompleteringen vi behövde göra på vårat " ljus " prov, YES! Då va det avklarat (Y) Sen sista lektionen hade vi Nationella NO Labben som gick åt helvette! :D Sen i morgon så antar jag att Jag ska göra sista Nationella muntliga i Svenska :) Wooow. Blev trött av att tänka på alla prov.. -.-

Imorgon SKA Jag och Manda till täby för att handa books och annat skit :D Men nu så ska jag tydligen hjälpa malin och fota Jancie och Bella,, -.-
Såå BYEBYE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback