Sol OCH bränna

HEJ! :) Idag stanna jag som sagt hemma från skolan.  Jag gick faktiskt ner till bussen, åså var den för tidig så jag hann inte med den.. -.- Såg den åka förbi typ 15 meter framför mig. KUL!

Annars har jag inte gjort så mycket idag :8 Jag satte mig i solen en liten stund och läste Kalle Anka, såklart så ska man bli solbränd på armarna -.-.
Och eftersom jag gått med linne typ HELA dagen så har jag fått MASSA med myggbett som kliar överallt!! Hoppas det blir någolunda soligt väder i morgon också så kan jag ta ut kaninerna i uteburar :P Men annars så sitter jag och funderar på om jag ska se nån film, vet inte vilken.. Kanske The fast and Furious: Tokyo Drift :P Länge sedan man såg den, och efter som Fast and Furious gå på tv i morrn :) Meeeen jag måset se Valentines Day så den får det bli med en pringles burk ^^ Heh juste! Har en låt jag försöker lära mig på giarr, den e ganska rolig faktiskt, den heter Forever and Always ( Acoustic ) - Bullet for my valentine :) äälskar gitarren asså :O Jätte fint! Och det är inte sååå jävla svårt heller att spela, det gäller bara att få in det så ;)

Heihråååh!



Världens sämsta ljud men ändå :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback