Sthlm today!

Hej!
Idag är jag helt slut -.- Jag och Manda åkte till sthlm idag :) kan ni tro det, HELT SJÄLVA! Hah det gick faktiskt bra (till en början). Vi tog oss till Liljeholmen, där köpte jag ett par skor som jag ska ha på avslutningsmiddagen. Piss höga är dom, så jag hoppas att manda köper ett par skor som också är höga -.- ., Sen så var det meningen att jag skulle köpa den andra The vampire diaries boken, men såklart så fanns den inte.. Sååå, vi bestämde oss för att ta tunnelbanan till Mörby Cetrum :) För där var vi säkra på att det fanns en akademibokhandel :) Så dit åkte vi (Y) Och dit kom vi! Boken hade dom också så ett stort + :) Sen så blev vi hungriga. Vi tänkte att vi skulle åka till Plattan eftersom vi visste att det låg ett Mc Donalds där :) sååå DIT åkte vi! Men dit kom vi inte -.- Jag vet inte HUR vi kunde gå så fel! vi gick liksom av vid T-centralen, men det var ju sååjääävla mycket folk 8O -.- När vi kom ut så kände vi inte igen oss precis.. Lite scary.. Men så ser vi ju längre vi går en Mc Donalds! Men den var ju inte den mc donalds vi ville ha + att denna var full.. -.- Så ser vi lite längre bort MaX :)Så Max blev det! Vi hade ingen som helt aning om vart vi va men som om man brydde sig? Vi va ju hungriga (A) Men på något vänster kom vi ner till tunnelbanan  igen och tog oss till Tekniska högskolan :) Heh YEY! hah Och nu är jag HELT slut -.- Ska nog lägga mig tidigt ikväll.. 

En jobbig dag helt enkelt .. BYE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback