Täby centrum "Brand har utbrutit i byggnaden"

Hej! :) Idag har det varit den ultimata otursdagen (Y) -.- Vi skulle åka till Täby centrum, mest för att jag skulle kunna köpa andra boken av The vampire diaries serien dåra.. :) Så vi åkte låånga vägen i regnet dit. YES! Äntligen var vi där! Vi kommer in.. Jag och Malin bestämde oss för att gå in i första affären, som var HM eftersom den var närmast (A).. Jora, vi hinner ju faktiskt kolla lite. Sen ba *BOOM* Allt blir mörkt i affären.. -.- Vi ba går ut och: Happ, nu då? Sen så tändes i alla fall hela täby centrum igen.. Åså släktes det igen.. Och så höll det på några gånger, tändes och släcktes.. Sen så släcktes det för en lite längre stund.. Alltså strömavbrott tydligen pga åskan. Så vi ställde oss ute och väntade på att elen skulle komma tillbaka.. Japp efter typ 10 min kom det tillbaka :) Då gick vi in på djuraffären. Sen när vi kommer ut så ser vi hur det ÖÖÖS regnar! Har ALDRIG sett så mycket regn asså 8O Så började vi gå till bokhandeln som låg på andra sidan täby centrum längst ner.. Sen när vi kommit till andra sidan och precis åkt ner för rulltrappan så hör vi * PIP PIP PIP PIP PIP PIP * (Brandlarmet) Hah ni kan ju tänka er mamma.. -.- Panik asså.. efter pipandet så kom det ett "Kundmeddelande" Sen blev det helt knäppttyst i centrumet ..Då dom sa: "Brand har utbrutit i byggnaden" Vi ba: FAN då! Liksom vi var ju nästan vid bokhandeln.. -.- Så fick vi gå ut dåra.. Så gick vi till brandbilen eftersom vi såg den tidigare då vi va ute för att kolla läget.. Happ, då fick vi vänta.. igen -.-.
Men sen när det va säkert igen fick alla gå in..  Vi gick direkt mot bokhandeln så vi kunde köpa min jävla bok och sen åka åh handla mat :) Jo.. såklart så fanns inte boken! :( Alla böckerna fanns förutom den.. :( Såån jävla otur.. hah Ironsikt.. Sen för att trösta mig så handla jag ett par jeans och shorts på Gina tricot :) haha

Sen när vi stod i kassan på coop i arninge så fråga vi om de också hade haft strömavbrott, joda det hade dom också haft :S .. Stort strömavbrott dåra.. Jävla åskväder


Brandbil :)



Och här utrymmer folk från centrumet :)



Cool brandman :D





hahah grymt irriterande xD

2010-05-26 · 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback