Valborg

Hej!
Igår var det  Valborg :D  Jag va med Manda, Ellen, Matilda och Malin hos Malin:D Men innan vi drog dit så var ialla fall jag, manda och Matilda på stan :) Jag handla Foundation, Puder, Foundationborste (gratis! ) Strumpor och Nagellack. OCH massa godis såklart! :D Jag och Manda orkade inte vara kvar i stan och ta halv 7 bussen hem så vi åkte med 5 bussen och va hos manda :) Matilda åkte också med 5 bussen men hon skulle hem och mata katterna:) Sen när vi skulle möta upp Malin och Ellen vid bussen så skulle det såklart regna -.- Sen så droppa matilda in vid nästan 8 och då börja det roliga ^^ hah elr.. roliga? Vi spela musik och kolla på tv xd.

" Natten "
Hahha vi är helt sjuka asså! :D Natten va ju fan bäst! Matilda va as sur och sa hela tiden " TYST " Hah Och Malin vaknade flera gånger och sa saker som "VART ÄR ELLEN?" "DET LUKTAR SPYA" Hhaah osv.. XD Jag och Matilda hade beslagtagit malins säng och det visade sig som om vi snarkade i kör XD Matilda fick typ dampryck nångång i natt och härmade cp't i Hjälp (Tv pogrammet)XD?  
" Morgonen "
FYFAN VAD DET STANK i rummet sen när vi vakna :O Aldrig varit med om något värre! XD Kvavt som fan var det också! 8O

Sen satt vi och gjorde 500st vidiosar? XD En ligger ute på facebook.. Det var en på Ellens haka XD

Sen så blev klockan så pass mycket så Ellen och Malin skulle åka med bussen till norrtälje :) Så jag, Manda och Matilda gick hem till Manda. Sen så blev Matilda hämtad.. Då så satt jag och Manda och kolla på Harry Potter 1 ^^.. Vi hann dit då dom ska börja åka på kvastarna :) Sen så blev jag hämtad av Fredrik med sin nya volvo.. :) Självklart så va Malin och Jocke också med i bilen.

Sen så var det massa poliser runt om i Görla.. Självklart så skulle alla stirra som fuck bara för att man sitter i en Volvo? Sen när vi kommit förbi alla polisbilar så ser vi att en polismotorcyckel följer efter oss -.- Och han trodde ärligt att vi skulle gasa på så han kunde köra efter, men han orka inte följa efter så långt eftersom vi körde i normal hastighet så han vände 8D

Och nu sitter jag här och har ont i huvet efter en kvav natt i malins rum -.- Och jag får inte mindra ont i huvet av att sita framför datorn så jag ska nog gå ut eller nått :) BYE!



hahah där är hon som Matilda härma! XD Såå jääävla skööön! XD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback