Kläder

Hej!
Alla andra tidigare söndagar har varit EXTREMT tråkiga.. Så var också denna -.- Fast jag tog mig firheten att faktiskt ut och gå en långpromenad med Tiffany :) I och jag gick gaanska fort :)alla fall för att vara jag .. En hel halvtimma tog det faktiskt,

Ikväll hade jag också tänkt att beställa lite kläder :D Ett par rå snygga shorts till sommarn, En as snygg jeansjacka, ett måste till sommarn ( OCH den är billig, 210kr :D ) och linne elr tröja ^^. Måste i alla fall vänta tills Mamma kommer hem :)

Bilder på kläderna: 

   
Shortsen :)                                      Jackan :)                         

Kan fortfarande inte bestämma mig :O vilken tröja?


 
 Linnet :)                                            Tröjan :)

Fy vad svårt :o.. Hjälp? :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback