Pluggar ihjäl mig -.-

Heej!
Shit.. Hinner knappt inte skriva här.. Sitter och pluggar som saaatan inför provet i morgon :O Sitter i en konversation på msn med Petra och Malin :D Vi har gått igenom hela Första världskriget, bara andra kvar nu :o .. Det går just nu inte så bra helt enkelt.. Vi spårar ur lite då och då men vad ska man förvänta sig liksom? 8D
Jag var bara tvungen att printa en liten bild från våran konversation där vi spårade ut liiiite XD



Hahha jaa..

Igår hade vi också " Brobyggardagen" .. Joo den var ju... Rolig... lite sådär.... Nee, kanske inte -.- Jag var med Petra och Gunilla.. Våran bro var ju i alla fall den absolut fulaste någonsin! :O Orkar itne lägga upp bilder nu, kan göra det sen.. Men den höll i alla fall 7 hela kilo :) Vi gav upp på slutet, vi "Köpte" en tejprulle och tejpa som satan för att den inte skulle vika sig :D
Nu ska jag plugga vidare ^^


Fyfan va tråkigt det var alltså!

Var trött som faan sen -.-. Men det var tur att vi gjorde det (y)

2010-05-27 · 16:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback