Bio med tha girls :D

HEH heeej :) Åååså var man hemma igen :P Va ju hos Manda igår och lite idag, det mesta vi gjorde.. Det enda vi gjorde ( :D ) var att kolla på filmer 8D HEH Salt, saw1,2,3,4, spolade igenom 5 och sedan över halva 6:an :) HEH Eftersom vi såg på Saw 7 3D idag med Petra, Melina och melinas kompisar Pia och Matilda :) :P Men filmen var helt okej, som de andra :)


Manda utanför bion :P



jaaaao, Petras finger.. OCH popcorn :P



Bussresan hem gick fan sviiiin fort :D eftersom vi satt och garva över halva 8D HEHEH så kul att åka buss med dom asså :D

Och nu är jag gryyyyyyyyyyymt trött -.- Tänker nog läsa lite grann av Fallen, fick låna boken av Manda :) Sen tänker jag sova så jävla gott :D

Hahha snor min och mandas konversation från mandas blogg ( amandadavidssons.blogg.se ) 8D HAHAH måste ju nästan lägga ut den här med.. 
Jo det var ju så att det var tänkt att vi skulle kolla på alla filmerna på tv'n. Då vi skulle koppla in datan till tv'n... MEN TROR NI DET GICK BRA ELLER!!! -.- Manda sitter och bloggar medans jag kämpar med att få det att funka..
 
Jag sitter och har precis öppnat filmen i ett pogram som laddar:

Linda:
Du, den här går inte snabbt...
Jag(manda): Nej jag vet, Det blir så när den har stått död i 40 veckor.
Linda: Den typ: " Vadå ? Tröck du på nånting ?" *Funny voice*
Jag: HEHE Aa.. Typ: " Vill du nåt ?" *Funny voice*
Linda: hah aa " Vadå? Menar du att jag ska ladda eller ?" *funny voice*

Nu när jag väl fått upp filmen i pogrammet då bilden är a la perfecto, men ljudet e njaaaa.. :

Surroundet: *Shu, Shu, Shu, Shu, Shu, Shu.........*
Linda: *Imiterar*
Jag: Det låter som om nån nyser 400 gånger.. *gravallvarlig*
Linda: HAHAHAHAHA *imiterar igen*
Surroundet: *Bom,Bom,Bom,Bom,Bom,Bom.......*
Linda: Det där låter ju som ÅSKA! :DD
Jag: *Tyst*
Linda: Är det bara jag som tycker det här är kul eller ?
Jag: *tyst igen*

 hahah aaa.... vad ska man säga? 8D Lovar att vi faktiskt satt och härma ljudet när det haka sig också 8O

Nu är jag så jävla trött att jag kommer tuppa av vilken sekund som helst -.- Bäst att jag lägger mig i sängen :P SHARÅ!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback