East Coast Riot FINAL!!!

YES! Gissa vilka som vann hela alltet på East coast riot? Joo, men självklart Beside The Bridge! :D
Härligt (Y) De vann 10.000 spänn va :) Najsnajs.. De fick även "titeln" som Bästa sångare och gitarrist bland alla band (enligt juryn) tror jag det va :P

Och nu e det fanemej lördag! Idag så var det i alla fall tänkt att jag och päronen ska iväg och köpa en jacka till mig (Y) meen asså :o vet fan inte om det kommer hända -.- Får se :)
Och det låter som *lyssnar* om ingen är uppe? Och klockan är typ.. 11? Hatar fan helger.. Alla ligger och sover hela tiden :P Själv är man ju typ.. klarvaken vid 9? hah nää inte riktigt.. jag sover till 10 varje helg 8D Oavsett när jag lägger mig :)))

HEH och på fredag blir det ett litet dilemma (Y) Det har varit planerat att jag ska åka och lyssna på Malin Och Manda när dom uppträder nånstans :P antagligen på kvällen? eller? aa men i alla fall.. Då hörde jag igår kväll att mamma prata om att vi ska käka ute på kina en sista gång innan jocke drar ner till skåne :P Aja det får väl lösa sig helt enkelt -.- ... Skickade precis iväg ett sms till manda och fråga vilken tid dom ska uppträda :P får se får se .... seg som alltid så svarar hon inte :P JAJA! Nu är jag tup superduperheltjävlafuckingsvin hungrig (Y) Såå jag ska ta och gå och käka 8) BYE!

 
(Bild från semifinal) - Grattis till Beside The Bridge! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback