Harry Potter och Dödsrelikerna: Del 1

HEJ! :D
Idag känns det faktiskt som om jag gjort något bra (Y) Runt 12 var jag ute och gick en längre sväng med Tiffany, Johnny och Isa :) Och sedan en ensam gång med Bella :P
Jag släppte dem lösa och ojojoj vad Bonny blev glader!! 8D HEHHE


Johnny! :D:D


Piffany!! :`)

Sedan nu i kväll har jag varit på Bio med Manda och Petra :) Vi har varit och sett Harry potter och dödsrelikerna: Del 1
Den va fan bra :D Jag diggar chockscenen 8D hahahha hoppa till som saaaaaaaatan.. Manda garva som vanligt åt mig när jag reagerar så på såna scener...



Och nu tänker jag fan sova för att jag är så jävla trött :P Vill inte sova för länge i morgon heller eftersom jag ska nog städa massa burar och framför allt städa mitt rum.. Man blir ju inte glad när man kommer in i alla fall :P
Nu ska jag borra' tänderna och sen lägga mig i sängen och kanske läsa lite på Fallen :) BYE!


HAHAH!

Borra tänderna?! :O

2010-11-20 · 23:55:47

Aa brukar säga så :)

2010-11-21 · 10:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback