Helg med Manda :)

Heeellu! :) Då vare lördagkväll :P Igår efter jag mött Manda på busstation så gick vi ner till stan för att köpa lite hårfärg till mig :P Köpte också lite smink :) Sen så gick vi till kryddan och köpte vääärldens godaste pringles 8O Aldrig smakat bättre..
Sen fick vi i alla fall skjuts hem och när vi väl kom hem kollade vi på The vampire diaries 8D OMG! ÄLSKAR DEN SERIEN ASSÅ! :D HELT UNDERBAR!
Seeen så färga vi mitt hår (A) HEH Mörkare ofc! :) Och självklart så ritade Manda en fin fin teckning bara sådär :D

 

Sen så blev de Inception!! GRYMT bra film! :D Fatta ingenting i början vilket var sjuukt frustrerande men sen så klarnade allt..

Och idaaaag gick vi upp extemt tidigt (07.50) kändes som 5 på morgon.. Så vi fixade oss i alla fall, shit va det va kallt ute sen då :P Lite sådär nollgradigt men ändå! Frost.. Man fyser ju ändå..

   

men i Norrtälje mötte vi upp Mikaela och Frida, mandas mindre syskon :P Vi skulle ju se Dumma mej i kista :P Så MOT Kista åkte vi! :D

hah lång jävla tid tog det i alla fall -.- Men innan bion började gick vi runt i lite affärer och kolla...
Hah Dumma mej var ju  fan klockren 8D Men det bästa måste ju varit DANSEN! 8D haha så sköna moves dom gjorde då :D
 
 

Sen efter filmen gick vi igen i affärer, då köpte jag då en vanlig vit tröja och Manda köpte ett par jeans :)

Och så prövade manda typ 500 olika mössor -.- hahah alltid kul! :D



Manda i en vit mössa på Gina :)

Och nu antar jag att vi ska kolla på en film? igen? eller kanske.... vet inte.. läsa? 8D HAHHA
Nått hittar vi i alla fall på :D
BYE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback