Höstlovs schema

JAHA! Då var det ju tisdag :P Härligt i alla fall att jag har massor att se fram emot så jag inte bara sitter framför datan hela lovet -.- Idag ska jag åka till Manda och vi har ett LÅNGT schema framför oss! 8D Vi ska se alla 6st saw filmerna :P Min broder har filmerna så jag måste dock vänta med att åka till Manda så jag kan få filmerna 8D

Fööör sen på onsdag så ska vi se Saw 7 3D med Petra, Melina och några till (har inte riktigt koll) :P
Jag funderar på om jag ska ta med mig kameran :P Hmm... Då måste den ju med till manda idag ju 8P
HEHJAJA!

Sen på torsdag så ska jag och Ida hälsa på våran praktikplats... KUUUL 8D Och vi ska vara där mellan 12-1, vilket blir mitt på dan -.- Och jag som hade tänkt att städa :P Får väll göra det när jag kommer hem 8D

åssååå på fredag, då kommer Manda bögen igen och ska sova här tills på söndag 8D
HEHEHHE

juuste!! Gissa vem som köpt en HTC WILDFIRE!!! JOO JAG! 8D Det är ju lite ovant nu i början, heh men jag vänjer mig ganska fort och den är inte allt för svår att lära sig ändå :P HAH höll på att garva ihjäl mig då jag bad att Petra (Och manda, men petra var först) skulle ringa mig , HAHAHAH snacka om chock, så kommer det upp en skit ful grön gubbe 8D HAHAH så står det Petra under ... HAHAH döööööör 8D

 

hahah jooo enligt mig SKIT FUL! 8D

Sen så har Tiffany fått varit i mitt rum hela kvällen igår, natten och är fortfarande nu :) Jag tror hon trivs faktiskt 8D

men nu snart antar jag att fredrik kommer hem så jag ska fixa med hårddisken :) BYE!



Meeen den var ju... fin 8)

2010-11-02 · 23:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback