Möta Manda i Norrtälje

HEJ (A) Jaha ja, idag är dagen då jag ska åka in till staden och möta Manda :P Måste åka med 11.23 bussen hemifrån -.-
Sen så ska vi i alla fall vad jag vet handla hårfärg till mig.. För att min fucking hårfärg ger ju fan aldrig upp!! Så nu jävlar är den körd :O nu jääääÄÄäääÄäÄävlar -.-

HEHE sen ikväll så ska vi (såklart, antagligen) färga mitt hår :) Sen så ska vi se det nya The vampire diaries avsnittet 8D OCH sen se Inception!!

Och på lördag är det planerat att Vi ska åka på 3D bio i kista med mandas småttisar Mikaela och Frida :) Vi ska se Dumma MEJ :D:D



heheh sen tror jag? att manda följer med hem till mig igen och sover en natt till 8D haha så hon kommer vara här tills på söndag :D YEEEY

Och bög jag äta frukost och fixa lite eftersom jag ska typ åka om en timme :P BYE!



HAHAHAHAHHA

"Och bög jag äta frukost"

Fint du skriver 8D HAHA

2010-11-05 · 10:22:28

HAhahahha jooo jag tyckte det lixom passa ;)

2010-11-05 · 11:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback