Munchenbryggeriet spelning

HEJ :) hah nu har jag inte gjort något inlägg på sisådär 3 dagar 8D MEN NU KOMMER ETT! (Y) YEY!

Igår skulle Jag kolla/fota en spelning på Munchenbryggeriet :P DÄIS DÄMH Och Fret :P Heheh Men vääärsta jobbigt för det började 7 och jag jobba till halv 5 :P Så fick jag sitta på Centralen typ en timma eftersom Mandas mobil fucka sönder -.- Så hon svara inte på mina sms.. eller jo, en timma senare dåra.. Då fick jag ta ett tåg och hoppa av vid Stora mossen och på deras tåg :P Fram och tillbaka alltså. Sen var jag SKIIIT hungrig för jag hade ju inte hunnit äta något, så jag tvinga Manda och Melina att gå till Mc Donalds vid plattan.. OCH fyyyfaaan vad dom va sega där 8O vänta hur länge som helst på mina chickenbits -.- .. Men vi kom ialla fall ganska någolunda tid till Mariatorget.. Vi skulle typ möta Andreas där halv 7 :P Hah vi visste inte vart man skulle gå så vi gick på magkänslan som var såklart åt helt fel håll 8D

haha men till slut så mötte vi honom och vi gick en grupp till Munchenbryggeriet :P
Där spela dom i alla fall :P Tyckte dom var GRYMMA (Y) Diggar faktiskt DÄIS DÄMH låtarna :D EHHE
Men här kommer några PICTURES! :D







Joo, mera bilder på Facebook ofc! :D

Och nu måste jag fan in och duscha! Sen kanske kolla mina kaniner :P har inte sett dom på 2 veckor.. Mamma och pappa har fått gett dom mat :P NÄ Nu får jag skärpa mig!! :O SHARÅ!  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback