Ny bloggdesign..... igen...

aahaa :P Idag har man inte gjort det man ska heller -.- Det var egentligen meningen att Jag och Ida skulle åka till våran praktik plats ju, meeen det gjorde vi inte :P Skönt försej, hade inte orkat åkt.. -.-
Och typ.... Stor del av dagen har jag hållt på med min nya bloggdesign, som jag hoppas jag i alla fall kommer ha minst en månad (det vore rekord) :P

Och min otur har inte lagt sig än -.- Nu fungerar inte mitt 16GB minneskort till min Nikon D5000 -.- Helvete då..

Och nu för att jag tänkte att jag skulle bli liiiite på bättre humör är väll att jag ska städa mitt rum lite så det är rent och fräsh :) Då blir jag glad.. efter att jag städat -.- Ser ju inte fram emot själva städandet..

Jaha, då ska man väll checka mina kaniner sen börja med det roliga :P BYE!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback