Reebok Ree FUNK!

HEJ :)
Då har man tyyyp, inte gjort något idag? Varit ute och gått 1 gång + 1 gång till då jag gick äääända ner till vägen och lämnda Mandas nycklar som hon kom och hämta (A)
Sen har jag typ duschat och inte gjort så mycket mer (Y) D: Spelade guitar hero en stund faktiskt! Sen fick jag avbryta eftersom proppen gick i huset så det blev kolsvart.. som vanligt..

Och igår så åkte vi faktiskt till täby och kollade jacka :P Dock så hittade jag ingen -.- Är man kräsen så är man! Fast i sista sekunden(10 min innan stängning) så köpte jag ett par skor i arninge Stadium Outlet.. Det fick bli ett par reebok, mina nya vinterskor helt enkelt! Pappa blev inte glad över mina trasiga converse som jag gick med :( Men det fick bli en strl större, så jag får ha 100 par strumpor i också! :D



Aa såna skor har jag faktiskt aldrig haft (Y) 400 kosta dom :)

Och nu sitter jag här! Ska snart se på Vampires suck hade jag tänkt mig :P Såg den senast på bio, för typ läänge sen!  
Nu ska jag väl bädda sängen så det är klart.. ska nog ändå försöka lägga mig inte för sent...
Ska upp lite sådär kvart över 6 i morrn :) HÄRLIGT ändå! Sovmorgon ^^
HEJDÅÅÅÅÅååÅ! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback