Sista lovdagen :(

Jaha, då antar jag man säger att höst lovet är officielt slut :P Fy.. Fast jag har 2 veckors praktik nu så jag slipper skolan ändå! :D

Men jooo, idag dåå... Jag och Manda satt mest vid datorerna :P Manda var tvungen att plugga .. Hah hon ska alltid vara ute i sista minuten -.- Klant.. Men sen så åkte i alla fall hon med bussen runt 4 sååå sen blev jag helt alone :(..

Sen dess har jag hängt i mitt inte coola rum och kollat filmer och så :P Sen så runt vid 8 kom jocke och då blevre glass som vanligt.. Bra avslutning på ett lov dock :P

Och i morgon var det ju praktik ja -.- Kommer nog vara kul :P Hoppas det i alla fall.. Vägen dit blir nog mindre kul :D HAHA men jaja, så farligt är det inte . :)
Och nu ska jag lägga mig och läsa tills jag blir trött som fan :) Fallen fåre bli 8D Nu kan man ju inte sluta typ :p



Tönten Manda när hon pluggar eller vad hon nu gör :P Slår vad att hon satt vi facebook -.-



och nog började det bli mörkt när vi stod och väntade på bussen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback