My week so far :)

TJO! :) HEH har inte gjort något inlägg eftersom jag varit gaaanska så upptagen måndag åh tisdag :P
I måndags var det i alla fall första dagen på praktiken.. Fyfan vad slut man var redan efter första promenaden.(praktiserar på ett hunddagis) Sedan efter praktiken följde Ida med mig hem till Norrtälje och sov här :)

Sen så på tisdag hann vi i alla fall ta oss till praktiken innan det blev vääärldens snöstorm typ? I alla fall där... Fyfan vad jobbigt det var att gå med hundarna då 8o Vi går lixom 4 långpromenader om dan med vardera 2-3 hundar(inte så många dåra..) men vissa hundar vill ju inte gå så då får man ju dra dom och det är inte mindre jobbigt precis.. Åså blev man sviiiin blöt -.- Fötterna speciellt......

Men sen så åkte vi i alla fall hem till Ida(idas farbor eller nått då, eftersom hon skulle vara barnvakt), för jag bestämde mig dels för att jag aldrig skulle kunnat tatt mig till Norrtälje så som det snöade då..
Och vi kollade på två bra blueray filmer på den gigantiska tv'n :) HEH Avatar och Terminator såg vi 8D
Sen tog det typ år innan jag kunde somna :P Är inte van att sova i stan...
Men till slut runt halv 3 (Efter att jag gått på toa) så somnade jag 8D HEH
Och idag var vi ute och gick som vanligt :P OCH sedan HEM! 8O shit vad skönt att vara hemma och slappna av! 8D fast så bär det iväg i morgon igen -.- och då måste jag sova antingen hos Ida eller Jocke dåra
(Har inte frågat jocke än 8D, men har får fan erbjuda sig) Eftersom att på fredag så börjar vi 7 och ska vara med hur det är på en öppning :P Och då kommer jag få åka runt 5 hemifrån -.- Looook:

jooo... härligt... eller inte? 8D

Och nu är jag så slut att det inte ens går att förklara.. HEH nu sitter jag och pratar med jocke om att jag SKA(han har inge val) sova där :P Orka gå upp 4 lixom? nää är verkligen inte en morgon människa.. + att det kommer vara kolsvart vilket gör ALLT mycket jobbigare..

Men nu ska jag fan leta fram ett par grymt mycker bättre skor tills i morgon och sen kanske nästan lägga mig ner och bara ta det lugnt :P eller varför inte kolla lite på tv?? 8D  HEH JAJA BYE!



Du behöver bara PEEEA så löser sig allt juu!

2010-11-11 · 09:38:02

Ellerhur! Håller med Petrus ! :D

2010-11-11 · 11:56:26

HAHAH det är ju preis det jag menar 8D

2010-11-11 · 16:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback