Musik lördag :D

HEJ :) Dåå är det lördag :P Ska möta Manda på station halv 5 för att vi sen ska ta bussen mot sthlm kvart i :)
Just nu sitter jag och fixar och packar typ :) Var även ner på expert och fixade mitt minneskort så nu har jag ett! :DD Lite halvt scary att ta med sig kameran dock :P Kan ju hur lätt som helst bli snott meeen jag kan ju kung fu och allt sånt skit så jag tar ju alla som försöker sig på det :P Åså tänker jag tvinga Manda att hålla koll på mina andra saker medans jag fotar 8D Lite får man ju köra med na :D

Nu ska jag i alla fall när som helst (typ 5 min?) kolla på det nya avsnittet av The vampire diaries 8D HEHEHEH Fast det är lite tråkigt att jag ska iväg ikväll ändå :P Pappa fyller ju som sagt år och då kaaanske kusinerna och farmor och farfar kommer över :) Har inte träffat någon av dom på itag... MENMEN!

Nu ska jag vända upp och ner på mitt rum efter en mascara jag inte hittar som jag måste ha :P SE YAH!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback