Shalalallala

Helloj! :D Idag är man typ läxfri 8D så jääävla najs asså :D Men bara för det så har man inget att göra -.- Har redan kollat på en film... haha sen då?

Men idag så spika jag hundens ursprung provet tror jag (Y) Hoppas jag i alla fall :P Kändes någolunda bra i alla fall.. Och igår lämnade jag in hemprovet om Evolution :) Deeen är jag lite mindre säker på hur det gick faktisk.. Evolution är inte min starka sida! 
Imorgon börjar jag i alla fall 9 .. Ganska tidigt ändå :P Sen efter lunchen så ska vi på studiebesök till hundstallet :) Spännande, SPÄNNANDE!! :D:D
Sen efter det så är det Final i East coast riot :) ´
Men nu ska jag göra andra saker! :O Typ planera inför i morgon? 8o BYE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback