WEEKEND

Hej :P Äntligen Fredag!!! Faaaast jag måste fan sova snart -.- Känns som om jag kommer svimma.. har säkert feber.. känns så i alla fall.. MEEN!! I morgon fyller Pappa år :) HEHEH Sen så ska vi fixa mitt minneskort och grejer.. Sen runt 5 ska jag och Manda åka in till sthlm och möta people och sedan dra till nå bandfinal nånstans? 8D Har ingen som helst koll faktiskt... Sen typ ska vi sova kvar hos Melina :)HEHEHEH sen kommer det helt plötsligt vara söndag och sen kommer jag typ dö för att det är praktik efter.. meeen,  praktiken den här veckan tycker jag gått fort ändå :P Kul har det faktiskt också varit, dock hatar jag att typ sopa men det går faktiskt när jag väl kämpar..

Och igår fick jag då som sagt sova hos jocke, vilket varm skönt eftersom vi började så tidigt idag :P Vi ville ju vara med på en öppning på hunddagiset. Så skönt att gå upp 05.40 istället för 04.00 8O Hääääärligt!
Igår kväll kollade vi på inception bland annat :P En så jävla bra film alltså! Älskarden! :D

Fyfan -.- Nu tänker jag in och borsta tänderna (tro mig... behövs...) Sen så ska jag fanemej sova! :O GONATT




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback