Beside the Bridge

Heej :)
Igår var det faktiskt grymt kul :D Tyckte jag dåra 8D HEH Vi åkte ju till sollentuna och skulle lyssna på Niklas (i amandas klass) band Beside the Bridge :P Dom var grymma! (Y) Ska nog börja stalka dom lite faktiskt 8D HE och dom gick vidare också, så nästa gång dom spelar tänker jag Följa med Manda och Melina igen fan :D HEH Bättre det än en kväll med familjen och idol -.-

Här är det dom spela :P Tror man ser mig i hörnet efter itag :P



Och sen idag så vaknade vi typ halv 11? Så skulle jag kolla på mobilen fall om att mamma eller någon skickat något sms .. -.- MEN NEJ! Min mobil e så jävla död.. Det hade stått ett glas vatten brevid som manda måste råkat häll ur medans hon sov.. så allt var blött :P tillochmed hennes böcker (Y) lite rättvist i alla fall -.- .. 
Så nu har inte jag ett ända nummer.. Jag kan bara, Mitt, Mammas och pappas.. fyfan asså..
Sen blev vi in skjutsade till norrtälje så melina fick se våran lilla fjutt stad :P Sen fikade vi lite på Hörnan :)

Men livet går ju faktiskt vidare, så när jag kom hem blev jag MYCKET gladare eftersom mamma har börjat städa mitt rum (A) nu e det (enligt mig) jääääte rent :D HEHEH men måste forsätta att städa :P

så nu ska jag deppa sönder för min att min mobil är död och mina nummer är borta :P Bye!


Jag ska fan med nästa gång :OOO

Har du fortfarande samma nummer btw?

2010-10-30 · 19:08:26

Haha, Jag och melina planerar att dra med alla jävlar :D Hennes kompisar Pija och Matilda, Sen Sarah och Victoria och ni två :D:D:D::D:D

2010-10-31 · 10:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback