Etologiska begrepp

HEJ! :) Nu sitter man och pluggar igen :P det är fan det ända vettiga jag gör nuförtiden :P Skönt som fan att det är lov nästa vecka dock! :D ÄLSKAR'T
Men jag pluggar iaf på Etologiska begrepp, vilket är gryymt jobbigt för jag fattar nada.. -.-
Sen måste jag plugga till Djurk provet på Torsdag med :P Åså läsa igenom Hund-Lydnads pappret som vi ska ha ett "litet" prov på nu på torsdag också :P HAH HÄRLIGT! :D

Imorgon ska jag och Manda försöka komma på samma buss från norrtälje i alla fall :D Det måste fan gå :O hah kommer få springa från "kustvägen" till andra hållplatsen mitt emot Mc Donalds :P Inte långt men det är dom dära jävla övergångsställerna som ska ha fett med stryK :p

Och jag VILL HA LOV NU JU :O -.- Har inte planerat nått för helgen heller.. ELLER JO :O :D ;D Skulle ju våldgästa mandas hus .. HEHHEHEH så var det ju 8D

A men nu ska jag forsätta vara duktig och plugga på Etologiska tråkiga begrepp.. HEJDÅ!

Juste! Jocke köpte en blå orkidé till päronen nu i helgen :P Har själv aldrig sett en blå orkidé förut.. (Jag tipsade han om den blomman)







Ja jag tyckte den va grymt cool i alla fall 8D


HEJBAJSBARN

Vart har han köpt den dära finfina blomman? (A)

Mamma kommer säkert dampa loss när hon får se den och fråga mej vart den är köpt.. :PP Because she loves that BLUUUUUE COLOR , Biatch :D Hahah Nejmeeeeen.... AAAAAAAAAAAA

2010-10-26 · 15:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback