Friday night out :)

HEJHEJ :) Nu har det gått en HEL vecka sen jag skrev senaste :P Ibland orkar man ju bara inte.. Vi var ialla fall i  tisdags på studiebesök på naturhistoriska.. Joo.. där har man ju aldrig varit -.- sen har det väl inte hänt så mycket :P I går skulle det ju vara kenny-starfighter kväll men det blev scary movie 2 istället 8D Hah Jag, Alba och Niklas va då hos Aston :P Hah 
Måste säga att jag aldrig tänker åka ensam hem igen sent på kvällarna :P Speciellt inte vid tekniska.. -.- fett scary, fast jag skulle ju kunnat slå ner alla på hela station dåra om jag så ville.. nej men då tänker jag slagga hos nån nästa gång.. -.- hah bara ett tips: åk inte buss 00.00 på natten -.- HAh

Och nu har jag VÄÄÄÄääÄÄrldens lust att se Dinosaurier 8D ni vet den dära bra tecknade filmen?




Aa den i alla fall :P Hah Den var ju faktiskt en utav mina favorit filmen då jag var mindre (Y) Och nu har jag inte sett den på hur länge som helst :) Så den ska måste man ju kolla på :D

JUSTE! Sen så måste man ju se det nya Vampire diaries avsnittet :O

Hahahaaaa -.- sen så mååååste jag ta tag i mitt rum.. Inte fint alltså.. inte fint -.- Ska nog städa efter jag kollat på filmen :P HAHA nä nu ljög jag 8D kommer aldrig hända :D JAJA!!

BYE!


Tjooobre :) Dinosaurier suuuuger 8D Hatar den!

2010-10-09 · 11:59:14

Du!! -.- Den sög faktiskt -.- Den var bättre förr..

2010-10-09 · 13:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback