HTC Wildfire

Hej :P jo som sagt, min mobil e ju död så jag har börjat kolla på andra :) HEH Fyfan vad hemskt dock, finns ju bara touch -.- Men jag har hittat en finis (A) En HTC Wildfire :D HEH
Den verkar i alla fall bra av vad jag hört :P Sen så vet jag inte om jag ska ha den vit eller i "mocca".. :D

 
   

Mm det är lite svårt faktiskt :P Hade ju en brun sist så kanske en vit? D: fast jag tycker ju om brunt :P
HAHA Beslutsångest -.-
Hjälp? Vilken skulle ni valt? :ooo
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag hade jag tänkt att klickerträna Bella :) Får se hur det går.. :) Har aldrig inklickat någon, men det är nog inte precis svårt :P Haha jaa jaaa :D BYE!


Det står som skrivet "Lindas" på den bruna och "Amandas" på den vita. EHEHHEHEHE Alla vet ju att du gillar brunt mer än vitt så varför inte köra på brun ? :)))))))))))))))))

2010-10-31 · 10:17:40

Men för att jag aldrig haft en vit förut :P Jag vill att den ska se lite pro ut liksom :P

2010-10-31 · 11:44:20

Kör på mocca :D

2010-10-31 · 11:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback