Kista Centrum med Manda :)

Hej :) Idag vare gaaanska så tråkig skoldag -.- men efter skolan :D Dååå hände det grejor :D Jag och Manda hängde i kista centrum och shoppa lite :P Jag handla 2 böcker och ett par mjukis byxor :D Man köper det man har råd med lixom.. Och kom hem för typ en kvart sedan? Så jag ska väll typ lägga mig nu?

Och åååj, i helgen har jag och manda bestämt oss för att klippa luggar :P Och jag ska tona mörkare.. Asså :O Man måste ju pröva något nytt liksom! :) Har haft samma äckliga hår hur länge som helst -.-.. Man tröttnar ju fan.. (Måste säga att jag älskar mitt grön/gula hår jag har just nu.. -.- ) 



Hah jaa ni ser ju mitt härliga gul/gröna hår -.- bara det liksom..


Sååå ni kör wb mig med lugg? :D

2010-10-14 · 18:25:19

Ey vafan :P Har ångrat mig.. -.- Tänkte INTE klippa lugg, men tona tänker jag i alla fall göra :)

2010-10-14 · 21:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback