Onsdag va?

Hej :) Har inte orkat skriva på typ länge? Men igår hade vi i alla fall provet i matte :P Procent.. trodde seriöst att det inte gick så bra, då jag inte var säker på nått.. Men så visade det sig idag att man fick VG på provet :D Blev gaaaanska glad då :D

Sen så mötte jag Manda på daneryd då hon precis var påväg att kliva på norrtälje bussen då jag var vid centralen, men som vanligt så fick hon vänta tills jag kom ^^.. Sen väl i norrtälje, käka vi på supway, första gången för manda :D Sen så sökte vi även sommarjobb där, hoppas att dom ringer sen (Y) :)

Sen när jag kommer hem så kommer mamma och säger att min kanin bara låg ner på marken då.. Men hon va typ död dåå... Somnade precis in när jag kom ner. :( Hemskt asså.. vet inte varför hon dog, måste vart nått hon käkat ute.. :(


R.I.P Kelly
♥ 20/04-09 - 19/10-10 ♥


Min söta lilla bäääbis juu :(

Aaahaa.. Men livet går ju vidare -.- Så idag på morgonen började vi med en gryyyyymt tråååååkig föreläsning om KRAV -.- från 08.20 till gud vet vad -.- flera timmar i alla fall.. Haha

Sen så efter lunch var vi på Härsna 4H gård.. Helt onödigt enligt mig.. Jag har sett kossor och hästar förut liksom -.-.. Och skit lukten har jag ju tyvärr också känt.. Så nu sitter jag här.. har gjort det itag? I morgon är det Svenska prov som jag måste plugga på.. Ska be pappa förhöra mig nu :P

JUSTE! Fick min efterlängtade jacka idah :O Lite sådär 2 veckor sen :D Men aja.. Får använda den mycket i vår i och så :)

hah men nu ska jag gå och plugga.. igen... BYE!


TJOBRE!

Jag tänkte bara upplysa dej om att "Lindaslullaby" din header e felstavad (A) EHEHEHEHHEHEHEEH Evil Laugh

Så du kanske ska fixa det ? ;)

2010-10-21 · 08:54:57

Men nej? Den kanske ska vara så? Orkar i alla fall inte ändra den under snaraste framtid -.-

2010-10-21 · 17:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback