Shalalalala HELG!

heej :) Åså var nästan helgen slut.... Joo nu så ska jag berätta ;) I fredags blev jag igen hämtad av Jocke Dåra, så vi åkte till sollentuna centrum så jag gick in i hur många affärer som helst och hitta inte en ända jacka jag ville ha -.- Efter det drog vi till täby centrum.. HAHA ute på parkeringen är det ju så att man måste ha en p-skiva ju :P Och det hade ju såklart inte han.. Men så finns det ju smarta uppfinniga lådor där det ska ligga p-skivor i.. MEN INTE DÅ! Vi åkte runt på parkeringen i över en kvart säkert för att leta efter dessa lådor med skivorna i. Men till slut hittar vi EN låda med massor med p-skivor i, då tänke jag fan ta alla meeen.. kände mig inte riktigt på humör då, så jag tog bara 2.. :)

A men vi gick i alla fall in till Täby och ingen jacka där heller -.- Alltså minst 50 affärer på hela dagen och inte en ända hade en jacka jag ville ha. Vadå kräsen? nejdå..

Hah så kommer vi hem ialla fall.. Goodi mat, BLABLABLABLA Blev svin trött.. Sooooov.
Åså nästa dag så har jag för mig att Jag och jocke kolla på Kung fy kid med Jaden Smith :)
HAH vadå vi stog och slog varande efter filmen? Närå, vi blir ju inte lite påverkade av action filmer.. -.- Men det bästa på hela filmen måste ju varit när dom dära ungarna "flyger" över muren 8D HAHAHAAH dööör..

hah aaa... Sen har jag aldrig ätit så mycket godis i typ hela mitt liv som nu i helgen -.- Mådde skit illa igår innan jag gick och la mig :P Hade lixom proppat i mig i fredags och hela lördagen typ.. HAH Hemsk.. :)

Och nu har jag börjat läst på fjärde boken av "true blood" serien :) HIHIHIHI
Och nu ser jag att det regnar ute, U-N-E-R-B-A...... Nää.. Inte alls faktiskt :P Kul med slask dock! :D

Hah vafan, nu ska jag gå och läsa tills jag inte vill läsa med 8D BYE!



Kung fy kid, Luallby, aaaahahhahah ;D

Aa och vem är det som köpt allt godis och grejs till dig? JO JAG, så jävla snäll <3

2010-10-24 · 10:58:31

HAHAHAH ! Diggar att du kallar "Karate Kid" för "Kung fy kid" Typ en helt annan grej ? xDD Hahah

2010-10-24 · 13:31:31

U-N-E-R-B-A...? :D

2010-10-24 · 20:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback