Höstbilder 2010

Heej :) Nu är det ju så att jag har haft en helt U-N-D-E-R-B-A-R HELG! :D

I fredags direkt efter skolan blev jag hämtad av bög jocke :) Vi drog till kista så jag fick köpa lite hårfärg.. Varför just kista vet jag inte men det lät lixom bra :) Sen när vi skulle därifrån åkte vi liiiite vilse.. -.- Men hem kom vi ju.. DÅÅÅÅ blev det mumsig maat :D Sen blev jag skjutsad till Manda av fredrik :) Då var Malin P Pettersson där och stämde gitarrer 8D Men det blev att hon stanna :) Hah

Sen dagen efter åkte vi in till norrtan sedan hem till MOI! :D
blablablabla... Då tona vi mitt håår... BLABLABLA sen fota vi årets höstbilder :P Några kan man väll lägga ut JAO :D 







  

Jag tror seriöst jag var Ballerina i mitt förra liv -.-




Och nuuuuuu :O Ska jag göra en bloggdesign till manda medans hon ritar av Ashley Greene :) Hare najsa gött ja! :D


fin blogg,kolla gärna in min!

ha en fortsatt bra kväll :)

2010-10-26 · 20:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback