Piano låtar :)

Hej! :) Jora! Jag och Manda åkte tillsammans både till och från skolan idag :D Vi käkade också på subway innan vi åkte hem, eftersom min buss åkte vid 18.40 och vi var vid norrtan redan vid 18.00 :P

Men i skolan hände det inge direkt nytt ;O jo.. att jag BEHÖVER en lägenhet typ nu? -.- Dör sakta..
Så om nån vill hyra ut en lägenhet för 3 desperata personer så e vi så jävligt på! (Y)
Och i morgon var det de dära provet jaaa :/ Nää kommer inte gå bra -.- Kan ingenting.

HEHE Juste :O Här är ett par låtar jag VILL OCH SKA lära mig på piano 8D







Men nu måste jag fan plugga till i morgon -.- BYE!!


Ville tipsa dig om en tävling jag har på min blogg :), där du kan vinna koder som gör så din blogg syns 10 tusentals gånger på blogg.se devote.se och bilddagboken.se klicka på mitt namn för att komma till bloggen med tävlingen, härlig blogg du har också måste jag säga! Och måste säga att bruno mars har en sjukt skön röst ;)

2010-10-26 · 20:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback