Årets mest segaste helg (Y) YEEY

HEJHEJ! Måste säga att denna helg har varit årets mest segaste helg! -.- Har ALDRIG haft så tråkigt.. Det hade tillochmed varit kul att plugga :O men jag e så kork så jag tog inte med mig nått hem.. så vad gör man när man har tråkigt? -.- Jag funderar på att rita (Fast orkar inte), Kanske ut och fota? (TRÅK.....) Träna med Bella?? (Haaaaa ..) Sååå vad ska man göra liksom.. Finns inget att göra här hemma :O Så därför tänker jag spendera min tid genom att antingen läsa eller forsätta kolla på första heroes säsongen :P Måste bara säga att Heroes e ju fan bäst 8D Dom pratar ju mycket om "Evulotion" och Gener åh sånt, och är det inte det vi pratar lite om också i skolan? 8D Ganska ballt.. Nej nu har jag tråkigt.. om man kommer in på Etologi så är det kört.. -.- haha nu ska jag käka morotskakan jag baka i gåår, dricka cola och kolla heroes :) BYE!

Juste :P Förra veckan var jah ute med Bella och lekte lite :) Här kommer några bilder :)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback