Kista

TJA! fyyfaaaAaaAAaaan -.- Nu är jag trött :o Kom hem vid typ halv 10 (Y) Men idag skulle vi vara på Hundcentret och då började jag som var i eftermiddas gruppen 12.30 och sluta typ 3 :p Sen i stort sett drog Jag, Alba, Ida, Aston, Niklas och Idas boyfriend Wille till Kista för att Handla korv, potatissallad och Cola!! (Var planen) Men såklart ökade inköpslistan 8D Men sen stack vi ialla fall till nått hundställe där det fanns agility hinder och sånt.. + GRILL ofc! :D Så vi grilla upp, meeeen vi käka inte upp dom 3 korvpaketen vi köpte (som vi skulle göra det?) Sen lkörde dom lite agility med hundarna där (Y) Sen som sagt kom jag hem sent :P Men sånt händer antar jag (Y)!

JUSTE! OOOMMMG! Såg första avsnittet, andra säsongen av the vampire diaries innna jag åkte till skolan idag 8O OOOOMG! SHIIIT :O Jag är HEEEEELT "Team Damon" Men vafan 8o Dom får ju inte göra så som dom gjorde nu i avsnittet, poooor damon :( Jaja nu ska jag hämta cola och dricka det :D Tjatja!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback