O-N-T SOM FAN!

shiiit :O Jag har O-N-T!! Måste vara från sofbollen på torsdagens gympa lektion -.- Hahh men jag e glader eftersom jag precis har tagit och städat alla kaninburarna så dom har det rent och varmt :) Sen har jag tjockat i mig så grymt mycket godis dom tre senaste dagarna :O Typ två kexchoklad, 2 stora fruxos, 3 color 8O, oich igår kväll började jag på min härliga chipspåse :P :D Heh så har vi massa gott hemma också 8D Hah älskar MAT :D
Och sedan i morgon var det sagt att Jag, Manda och Petra skulle ut och göra något :P kanske käka nånstans och sen gå på nån bio men det går ingen bra film -.- Kanske Toy story 3? 8D Hah nee men vi får se hur det blir :) Nu ska jag dricka mer cola :) BYE!! :D


Jag har ett svinstort blåmärke på benet efter softbollen :O



Det är fan soft att jag och manda har en egen kategori 8D

2010-09-18 · 19:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback