Proveliprov :`)

HEEJ!! :D
Igår beställde jag en jacka och en kofta :)

 

hiiihiii :) Åså var Manda JÄTTE SNÄLL och mötte mig i Liljeholmen 8D Härligt talk vi hade på bussen :P underbart, har saknat dig manda (A) Vi satt och prata om hur lika vi egentligen är 8D Haahaa ..

Och så idag käka vi faktiskt i skolan :O Det var helt Okej .. Spröbakad fisk, kallsås och potatis = Ätbart :P

Och så fick vi tillbaka träd-provet som man behövde kunna minst 15 av 20 för att få godkänt typ :P Jag fick 19 (Y) YEY.. Jag skrev bara 19 så jag kan ju skryta med att säga att jag fick alla rätt  :) 
Och påtal om prov så hade vi ett i matte idag -.- Gick väll lite sådär.. Matte är ju inte mitt bästa ämne :/ 

ååååh, fyFAN vad jag e trött :O Ska seriöst lägga mig och sova en stund innan Idol -.- Börjar typ bajs tidigt imorgon :/ Måste typ gå upp tjugo över 5.. Men så går det när man väljer en skola man vill gå på (Y)

OCH YES :D SNART får man sitt fucking studiebidrag 8D *Överlycklig* Hah 
Men nää nu ska jag hämta cola och däcka i soffan :P BYEBYE

 
 



Awww, JAG HAR SAKNAT DEJ MEEED!!! :'''O Vi MÅSTE va nån dag! :O:O:O

2010-09-22 · 20:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback