Halt påväg till skolan :)

HEH .. Nu bara kände jag för att göra ett inlägg (A).. Sitter i skolan på en matrasten och har om typ 45 min idrott :P .. Ingen aning om vad vi ska göra.. Spännande

Idag lyckades jag även göra en jäävla fin vurpa utanför tunnelbanan.. Var dock några som såg :( Fan.. jag som trodde att man kunde gå på tå (blir så jävla blöt om jag sätter ner hälen då det är hål i hela skon) och samtidigt smsa med Jessica.. Måste nog börja inse att jag inte klara allt :) Snälla människor det är här i alla fall.. "hur gick det?" var det en gubbe som fråga.. Han fick en tummen upp som svar och ett "okej".. 

För att göra dagen ännu bättre så har jag ingen skåpnyckel :P Och i mitt skåp är den en jävligt frestande cola som jag sparat till idag :( 

Men nu händer det grejor så jag drar :D BYE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback