Snökaaaos febbuari :)

HEJHEJ! Antar att det inte bara är jag som är på topphumör idag? :D Snökaos ju! = Ingen skola :D.. skulle haft en ganska jobbig dag idag annars..
Jag gick i alla fall upp halv 6 i morse .. Fast då hade jag vaknat tjugo över 5.. Satt mig upp i sängen.. på med sänglampan.. Och sedan somnat om -.- ,, Hade såndär härligt känsla av att huvuet skulle sprängas då också.. Men sen så tog jag mig i alla fall upp och fixa mig :P Sen när jag var halvt klar så smsar petra att alla bussar i norrtälje är inställda.. Första tanken var ju såklart, "Kunde inte någon sagt det tidigare?" .. eller.. "Men hur tar jag mig till skolan?" (långt där inne i bakhuvet)...

Aja, slutade i alla fall med att jag stannade hemma :) käkade lite frukost då och gick sedan åh la mig.. Sen vaknade jag igen runt... tjugo över 10 8D underbart att sova efter man varit uppe tidigt på morgonen..
Men vad ska man nu göra idag? :/ Amanda kommer i alla fall senare nångång så det kan ju vara en bra idé att dammsuga och plocka undan lite disk :)
Annars kanske man ska ta och titta på nån film? kanske leka lite i photoshop? Läsa? joo.. Låter ganska bra ändå :) 

Och just nu sitter jag och pratar med manda i skype.. som vanligt 8) Får se när jag bestämmer mig för att orka göra något :P Hare göött! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback