10 kr rikare och en bussvan hund.

HEJHEJ! :)
Då sitter man här en lördagkväll med Manda igen.. :) Igår var det ju som sagt snökaos .. Men manda tog sig i alla fall hit för hon är tydligen bäst (sitter hon här och säger..) Men innan manda kom så skypa jag med henne, petra, andreas och malin :D haha trots vissa härliga tystnader vare trevligt :) Sen senare mot kvällen så blev det så att alla gick i alla fall.. ingen ville va kvar och prata med mig och manda -.- ..

Sen så stack vi in till norrtälje busstation för att hänga lite som de coola. Och då när vi satt där mot väggen och glodde på folk så kom det fram ett luffarfyllo och frågade om vi ville bli 10kr rikare, och såklart så sa vi fattiga människor ja. Då sa han: "Svep den hära häxblandingen så ger jag er tio spänn.." Så räckte han fram en flaska med grön sörja i och amanda tog den direkt och svepte den.. Hahhaha nej men kanske inte riktigt så det gick till.. Men 10 kr rikare vart vi i allafall..
Andreas trodde ju han var lite bra, så han slog vad med oss om att om vi kom till "fängelset" amnesia innan 23.00 så skulle vi få 5kr.. (Om vi inte klarade det skulle det blir kvitt, då han tidigare slagit vad med mig och jag vann 5kr.) Och.. Aaa, nu är man ju 10 kr rikare, för jag och Manda äger ju! :D Självklart så klarade vi av utmaningen och va vid fängelset 22.10 ;) .. Jaaaoo .. Kan ju säga att vi hade god tid på oss..



Om ni undrar varför det står 23.03 så är det för att vi sparade och avsluta i hissen påväg ner till fängelset.. Vilket det var vid 22.09 :)

Sen var vi tvungna att samla bevis att vi var i fängelset.. Så då fick vi starta spelet igen och då åka ner.

Sen på kvällen bakade vi även kärleksmums/mockarutor.. Inga bilder, men jäääävla va goda de vart :D Mästerkockarna var det ja..

Och så idag har vi främst stadstränat Tiffany med både buss och folk.. Gick helt okej för att vara första gången för henne att åka buss :) Hade nog varit ganska jobbigt att träna åh åka buss själv så det var bra att Amanda var med..  

Vi tog lite bilder i alla fall :)



Vi råkade gå av en busshållplats för tidigt då vi inte var helt säkra på om det hette "rösa" eller "rösa trafikplats".. Men det var bara en liten bit så lite motion fick man ju på köpet :)



En.. bild där vi står och väntar på stockholmsbussen (mot norrtälje) vid RÖSA TRAFIKPLATS..







Det vart så galet kallt måste jag säga... -.- Hade varit såå mycket mysigare om man kanske var smart och tog på sig.. vet inte? Mössa, vantar?



Jag älskar Amandas "Paleface"... :D



Sen så drog vi i alla fall till flygis då jag satt på en bänk med Tiffany medans jag skickade inte manda för att handla godis (A) :)



När vi kom hem var det mörkt / solnedgång.. (knappt) Och amanda fick noja och skulle promt fota månen och därefter solen.. Meeeen... Batteriet på kameran tog slut så inga bilder på solnedgången ;) ..

Och nuuu .. NUUUU!!! Tänkte vi kolla på någon film (A) Försöker övertala amanda och se Sagan om ringen filmerna men.. det är nästan ett hopplöst fall.. :) Manda sitter och säger att JAG kommer somna.. Men NEJ! INTE! :D NU, tänker vi hämta räkmackor och sedan sätta oss nere i källaren/tv/spel/musik/tränings - rummet (Alltså allrummet) för att göra något :) BYEEEEEEEEEEE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback