Filmkvällehehehehheheh

SÅ! :) Igår vare så att Manda och Petra åkte hem till my place så hade vi väl typ filmkväll :D

Jag slutade i alla fall grymt mycket tidigare då vi skulle kolla på "beauty and the beast" på sista lektionen :P men det visade sig att filmen hacka och lagga typ sönder så då fick vi helt enkelt gå hem.. MEN.. jag var ju fortfarande tvungen att vänta på Petra som slutade tio över 4.. Amanda sluade också tidigare, typ exakt samtidigt som jag men hon åkte till centralen från sin skola och väntade på oss där :D

Vägen hem var ju bara för bra! Vi vart så jävla cp på slutet :O .. HAHA.. Om det är nån som kollar på dom övervakningsvideosarna kommer ju helt klart undra vad vi håller på med 8D .. Roligt...
När vi kom till flygis så var det ju klart meningen att vi skulle köpa godis och det gjorde vi ju också (A)... Blev någon komplikation vid chipsen då jag råkade knocka en gubbe med en korg i huvet :/ Typ 3 min senare slog jag till en liten tjej på benet med samma korg -.- .... DAMN that korg :O ... Sen så bara helt random ville jag köpa 2 filmer.. har känt mig något olaglig på sista tiden så att köpa några filmer kändes liksom bra (a) Fast det var fan inte lätt åh komma överens med dom där två om vilka jag skulle köpa.. Vi stod där minst i 20 min för att välja vilka filmer jag skulle köpa. Slutade i alla fall med Björn Gustafsson - ett livsverk och 2012 :P

När vi gått av bussen hemma hos mig tog det fan ovanligt lång tid till huset -.- ... Minst en 10 min, kvart fan .. Jävligt segt gick det i alla fall :)

Sen på kvällen så kollade vi i alla fall på björn gustafsson filmen.. Seen.... kommer jag fan inte ihåg 8o.. Vi typ bara va.. Sen så bäddade vi i alla fall soffan och sen satte vi på Twilight och sedan höll vi alla på att somna då stängde vi av och sov.. aah.. så kul :) vet inte ens hur mycket klockan var då 8D .. Noll koll..

Sen så gick vi i alla fall upp för att käka frukost runt.. 12 där.. :) som vanligt..
Sen åkte petra hem... blablabla... Manda och jag började kolla på underworld... Sen åkte manda hem...Blabl... Och nu sitter jag här och gör nästan ingenting :/ .. vet inte riktigt vad jag borde göra.. Städa kanske? -.- vet jag att jag måste göra men det är ju bara för jobbigt, så därför funderar jag nästan på att läsa något eller kolla på nån film 8D men ta det jävla lugnt i alla fall.. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback