Sportlov jaaoo

HEELLOO!! :D:D Nu är det så att jag sitter hemma hos amanda och vi väntar på bussen som går 15.45 in till norrtälje eftersom jag ska till tandläkarn (kom på det igår...-.-) Och det betyder att vi inte har så mycket att göra tills dess.. Så Manda sitter just nu och läser och jag sitter här vid hennes dator och leker.
Tänkte tella lite om vad jag gjort dom senaste dagarna i alla fall..

Fredag:
Då var det ju som sagt sista dagen i skolan innan sportlovet (YES!). Det var i alla fall en väldigt onödig dag tycker jag. Vi började tjugo över 8 med att titta på en värdelös hundfilm på naturkunskapen. (wroooooong...) Sen så hade vi Engelska.. Lektionerna där är alltid så att man inte gör så mycket. Sen hade vi i alla fall LUNCH :D eheh... bästa på dagen (Y). Efter lunchen hade vi matte där vi inte gjorde ett skit.. Men vi fick kakor .. som sagt.. alltid något.
Seen! SEEEN!! -.- åkte vi till naturhistoriska museet... ALLTID lika tråkigt. Jag typ hatar det där stället :o
Men vi fick i alla fall sluta något tidigare, vilket för mig inte var så kul eftersom jag satt och väntade på amanda över en timme .. Jag satt och funderade på om jag skulle åka hem (väntade på tekniska) men så visste jag att det liksom var fredag och det hade varit trevligt med sällskap hem. Så när amanda väl hade slutat så åkte jag från tekniska och där mötte jag ju också Malin och Emilia. Hahaha, dom var ju helt galna (som vanligt.) Men jag tvingade i alla fall med dom att möta manda med mig, eftersom jag skulle möta amanda halvvägs alltså ta mig till västa skogen och hoppa på hennes tåg där. Det gick ju. bra. Jo men det gick bra :)

Sen när jag och amanda kom till norrtälje fick jag missa min buss endast för hennes skull åså satt vi på flygis och väntade tills hennes far kom då vi sen gick in och handla. Jag blev iaf hämtad så åkte vi i alla fall runt till massa olika ställen så jag kom ändå inte hem förens efter 7 då jag egentligen skulle varit hemma runt.. 5, inte för att jag hade något att passa men liksom grejen är ju att vara hemma 5 och inte 7.

Lördag:
Jag hade planerat att åka till Ikea och köpa min 120 säng. Men nej.. Självklart så blev det ju inte så.
Utan jag vaknar och går upp runt 11. Sätter mig vid datorn och slöar som fan. Pappa kommer in vid 1 och säger att vi åker om någon timme.. Jag inser att jag inte är klar för fem öre.. Ostädat rum (amanda skulle komma till mig på söndagen), ofixad, har inte packat och bara allämnt så oklar man inte kan bli. Och inte skynade jag mig för det. Jag tog det jävligt lugnt. Fast.. det blev ju så att vi åkte några timmar efter 8D Jag är inte den personen som stressar i onödan.. Men klar blev jag till slut med lite hjälp från pappa då han dammsög mitt rum medans jag satt och prata med amanda på facebook (that's how you do it..)

Jag kom i alla fall till amanda....... aa nångång.. har ingen direkt tid sådär..
Men på kvällen så satt vi i alla fall med Jullan i vardagsrummet och kollade på melodifestivalen. haha roligt. Efter fick vi .. lite.. damp..(a) Jo.. något åt det hållet.

Söndag:
Vi vaknar, äter frukost, gör oss i ordning.. (får reda på att Julia är magsjuk?), åker in till stan och sen hem till mig. När vi kom hem tröst åt vi eftersom vi var grymt säkra på att bli magjuka så nära som vi var julia kvällen innan.. Sen satt vi och försökta lägga till text till en video som vi spelade in när vi satt och dampa.. Sen blev klockan mycket och vi gick och la oss..

Måndag:
Jag var tvungen att gå upp vid 10 för att duscha.. HEMSKT att gå upp med fan underbart att duscha :D
Sen efter 12 blev vi hämtade av Lotta då vi sen åkte in till stan för att handla hårfärg.. jo det är sant.. vi ska färga igen :D MEN nu blir det något vi inte prövat.. (nästan.) Vi ska färga RÖTT :D Får se hur det blir.. Jag tror att vi kommer ta lite före bilder.. Sen så ska vi avfärga ikväll eftersom vi har ganska mörkt hår. Det blir..... kul...
spännande...

Önska oss idioter lycka till...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback