Bloggen fixad :)

Tjaatjaaaa! :)
Japp.. Ny bloggdesign vare ja (Y) Blev taggad då Manda ändrade sin..  Jag menar, det va OkEJ innan eftersom hon var lika efter som jag och hade kvar sin höst header :) Men nu ändrade ju hon sin och dåså kände jag mig ensam så idag har jag suttit och pillat lite på denna :P Får helt enkelt duga :D:D::D:D:D

Just nu sitter jag och Manda planerar lite om i morgon. Vi tänke åka och shoppa lite byxor, glass och hårfärg (A) nästan som vanligt dåra .. 8)

Nu är det mörkt ute... Har inte vart ute alls idag.. Gick upp halv 1, och då blev jag tillochmed väckt av Malin -.- Men det var nog bäst för annars hade jag kunnat sova hur länge som helst! :o
Och i morgon måste jag gå upp senast kvart över 10 :P Fyyyyyh... Eftersom jag ska hinna med bussen också..

Och nu känner jag doften av.... MMMMM JULMAT! 8D HEHEH Juste! Det var så jag vakna också :D Malin öppnade dörren till mitt rum och så kommer doften av julskinka in 8D HEHEH självklart att man inte kan forsätta sova när det finns ny julskinka i huset (A)  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback