Fallen Ängel

Måste bara börja med att säga att jag idag läste ut Fallen ängel.. omg.. Den bästa boken jag läst sen twilight serien... Om det kommer en fortsättning på fallen ängel så skulle man kunna jämföra den som lika bra som twilight.. och DET är mycket bra.. SJUKT spännande bok från början till slut.. Inte ett enda kapitel var segt och boken var över förväntan :) Och jag hade förväntat mig gaanska mycket eftersom min tipsare ;) (Amanda) sa att den var grymt bra och henne litade vi på (Y) Dock så sa hon att Fallen var bra också och just nu tycker jag den bara är grymt seg... -.- har läst lite över halva..

Och nuudååå :P Nu kanske man ska kolla på en film??Rita??Tv? ... Nja, blir nog en film efter att jag hämtat ett stort glas cola 8D Suget kallar...  :D

Thjoooooo! !! :D:D



JAG SA JU ATT DEN VA SÅ JÄVLA FUCKING BRA OCH ATT MAN INTE STÖRDE SEJ PÅ NÅT OCH ATT DEN INTE VAR TRÅKIG! :D Hoppas faaaan att det kommer en fortsättning :@ Annars skickar jag ett brev till Becca.

Meeeeen Fallen är lite seg här och där.. -.- Speciellt när inte han vad han nu heter e med.. Då e den SEG.. Och då ska du nästan se andra boken. Där e han knappt med. OCH JAG VILL HA TILLBAKA DEN SÅ DU FÅR ÖKA NUUUU!

2011-01-06 · 11:56:52

Vet du vad! De har kommit en fortsättning till Fallen ängel, den finns just nu bara på engelska och heter Crescendo, men den kommer på svenska 3maj och ska heta Försvunnen ängel (alla fall enkligt Bokia mannen ;P )



Älskade boken också och kan knappt vänta!!

2011-02-10 · 23:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback