Födelsedag å NYÅR! :D

HEJ! :D Jag måste säga att detta var nog min bästa födelsedag like ever! :D Skit samma att man höll på att frysa sönder när vi åkte pulka :D Det var ju fortfarande SVINKUL! :D '
Men jag fick i alla fall gå upp typ sviiiiin tidigt :O .. eller aa, vid halv 10 i alla fall -.-  eftersom Petra och Manda skulle komma runt 11 :P Och jag tänkte ju vara lite smart och städa mitt rum lite innan dom kom men njaaa :D Man hinner ju inte allt precis.. Men sen åkte vi i alla fall till Solbacka för att åka på småbarnen :)

Pulkåkning:



hahah Vi funderade på att köra på ungarna där :P Men ... Nää 8D



HAhah vadå bästa bilden på Manda och Petra? :D

Sen när vi kom hem så var det bara att fixa sig lite fräshare igen eftersom Farmor och farfar skulle komma över och äta :) Göttgött, det blev lite potatisgratäng, såser och oxfilé :)

Sen då dem hade åkt laddade vi in lite bilder från då vi åkte pulka 8D hahah sen efter det så gick vi ner till källarn och öppna lite Julklappar ;) Fresten! Fick 200kr på guldfynd av Petra och Manda i födelsedagspresent 8D Thihiiihiihi :D Sen lite Pengar, pyamasbyxor och en bok (Fallen Ängel) av Mami och Papi :)
 
ååååååh! Jag fick i julklapp av töntarna en as snygg lampa 8D HAH Dom tycker tydligen min är dammig och gul? Nää .. förstår inte.. -.- Hah lite lustigt då jag precis för några min sen slog i lampan så det snöa damm :D heheh bra att jag fick en ny lampa :D:D::D:D:D:D:D

Julklappsutdelning:







Hahahha båda ignorerar eller vadå? 8D hahahah



På natten så satt vi och kollade på Eclipse extra material 8D hahha jaa..... Det var antingen det eller Spiderman / Sagan om ringen ;)


Japp, Och nästa dag åkte vi hem till Manda där vi tillbringade nyår och firade Frida som fyllde 10 år. :) Vi käka sviiiiiin god mat 8O hahah oxfilé där med, fast med pommes åh grymt god bea 8D 
Så fick vi efterrätt som var varma frukter/bär åså glass till det 8D 


Sen efter det käka vi kräftor och tror ni inte man var mätt då eller? Hahahha fyfaaan D: 

 
  Haha jooo det blev så att vi spela lite Guitar hero :)




hahah Mmm guitar hero asså :D såå jäävla kul... Dock så sög Mandas trummor -.-


Kolla väääärsta söta bilden på Farbror och Tindra raaa 8D:



Sen så satt vi för det mesta ute i Mandas hus där DOM lekte med deras mobiler :P Spela massa spel och gjorde 200 olika test -.- Hahha
Sen så började Manda facerepa mig så då blev det bara så att vi gick ut och hade snöbollskrig.. Fick in en jääävla fin träff på Manda 8D Första träffen rakt i fejset på na 8D HEHEHEHEHHE
hahah sen enligt henne så var det slut så hon gick in i huset och låste ut mig och Petra... Jaaaaaaa -.-





Hahaha men tillslut.. (hon var ju tvungen) så öppnade hon dörren ;) Osmart som hon faktiskt är så tänkte hon inte på att hon kunde facerepa både mig och petra eftersom bådas våra mobiler var där inne inloggade fint på facebook (Y) haha

Sen så blev klockan tio i 12 och vi gick ut med resten av mandas familj och sköt upp finfina raketer :) Och räkna självklart ner till tolv slaget ;)
 Efter 12 slaget... såååå.... Kollade vi på Inception! 8D Bra film asså (Y)
Ingen aning om vad vi gjorde efter det.. typ gjorde ett sånt där eclipse test på mobilen och sen var klockan helt plötsligt 4 typ 8D hah så vi gick och la oss.. Ungefär :D

Hah Petra hade tydligen varit vaken 2 timmar innan vi vakna.. Hahah jag och Manda "gick upp" ganska så precis 13.37 ;) Hah Manda den tjockisen var påväg att putta ut mig för sängen huuur många gånger som helst -.- Sen vaknade jag på morgonen att jag delade täcke med Manda och insåg att mitt egna täcke hade jag på fötterna.. HAHA WOHO!

Nu sitter Manda och Pressar mig på att jag ska skriva klart det här inlägget så då får jag väll göra det dåra -.-

Precis innan tolvslaget:





Jaaaaaoooooooo :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback