Navelpiercing

HEJHEJ :) Dåså har man kommit hem från en helg hos Manda :D
Vi fredags vare ju tänkt att vi alla (Jag, Manda och Victoria) Skulle pierca oss.. Men dom två banga ju såklart -.- Så jag fick pierca mig alone.. Fast sen så precis innan vi skulle gå gjorde victoria en töjning i örat, vilket gjorde mig lite happy (Y) Hahahha det gick bra med att själva pierca mig.. Det va väll lite efter jag blev lite yr och skapa en gigantisk kö efter mig.. 8D jaja.. Förstod att det inte skulle gå så enkelt (Y)

Sen fick jag i stort sett knarka COLA och godis för att inte svimma på hemvägen :D Men jag klara mig ganska bra tycker jag :)
Sen när vi kom hem till Manda.. Käka vi och sen så åkte vi in till Norrtälje för att se Tron legacy 3D, den va faktiskt helt okeJ (Y) Tror dock att jag inte skulle orka se den igen.. Den kändes så lång :P

Och igår gick jag och Manda i pyamas hela dagen.. Vi kände att vi inte behövde byta om.. :) Jag kommer seriöst inte vad vi gjorde på dagen.. Vi vaknade ganska sent ändå :P Sen käka vi frukost sen satt vi ute i mandas hus och sen vart det mörkt (Y) Hmm... Aaa.. ungefär så :D

Och idag vart det tufft att gå upp eftersom manda ska gå i skolan i morgon så hon behövde ju gå upp lite tidigare så hon inte får världens chock sen :) såå aa.. 10 över 10 gick vi upp.. Inte kul!

ÅH nu har jag nästan precis kommit hem :P Såg att det stod en fanta i skafferiet så den ska öppnas 8D Och sen så får vi se vad som händer :) Troligtvis något tråkigt.. SÅ BYEBYE



Vafääääään Linda, lägg upp en bild råååå!

Blev du lika grön i ansiktet som efter svininfluensa-sprutan? 8D

2011-01-09 · 17:20:31

HAHAH Hon blev nästsan det asså! Asså jag har aldrig sett henne så blek :O:O Läskigt fan!

2011-01-10 · 08:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback