Bussresa, Willys, Öppet hus och film :)

HAH innan jag gör ett normalt inlägg måste jag bara berätta att jag upptäckte att Sebastian Krantz gjort en musikvideo på en låt jag tycker är oerhört tråkig... -.-

http://www.youtube.com/watch?v=f-ClKooT8Sw&feature=aso

Omg.... 8O .. Lyssna speciellt noga 2.36.. Jag .. fick lite ont..

Jaja, hela denna vecka har jag varit nästan död.. Fullkomligt.. Gått upp 5 halv 6 varje dag och gått och lagt mig efter 12.. -.- 
Och igår efter att jag slutat väntade jag som vanligt på Manda eftersom jag skulle hem till na. Stannade alltså kvar i skolan och läste en as tråkig bok i typ en timma.. Sen i alla fall hade vi den mest underbara resan hem med bullar, muffins och cola ;) När vi kommit till norrtälje blev vi hämtade av kenneth då vi senare åt och gick in på elgiganten.. OMG .. Så kul 8D HAHAHHA Händer alltid roliga saker på elgiganten.. Så står Amanda och pillar på skyddsplasten på en tv, så ser jag lite längre bort en som jobbar där som står och RÅ glor .. :O hahah jag puffar till amanda och hon fattar direkt och går fort som fan därifrån.. Snacka om att han höll koll på oss hela tiden sen.. Sen efter var vi inne på Willys och handlade.. Jag och Manda står som vanligt och flummar så inser vi efter en stund att vi inte ser kenneth någonstans 8D Lite creepy men vi stod i alla kvar och hoppades på att han skulle komma tillbaka och leta efter oss.. 

 



'Mmm smexigt :)

Jodå.. Vi hittade han.. Vi är ju som sagt.. bäst :D

Har inte så mycket minne av när vi kom hem.. vet dock att vi hade världens fight vid amandas dator då jag försökte facerapa henne.. Sen att vi kollade på nya avsnittet av the vampire diaries .. typ DET jag kommer ihåg :o

Idag så skulle jag, Manda och Jullan åka till IT-gymnasiets öppet hus i sundbyberg. Vi mötte upp jullan på centralen och efter for vi av mot rissne ;) På tåget dit satt vi och smocka i oss världens godaste muffins.. (Lika som jag och manda käka på bussresan hem igår) Sen var vi i alla fall där :) (Melina, Matilda, Pia och Victoria var också där) Och YEY, nu vet jag vart det ligger, har undrat sen manda började :) Sen så lämnade i alla fall Manda mig och Jullan där då hon skulle hem till Melina och de skulle försöka passa en buss.. Sen så stod i alla fall jag och Pullan kvar och väntade på fall om att Victoria också skulle åka tunnelbanan som vi men hon skulle stanna så när vi väl kom ner till tunnelbanan så sitter dom små bögarna där nere på en bänk och bara är.. -.-
Sen gick de i alla fall av tunnelbanan ganska fort  :D så jag och Julia satt kvar och och garva sönder åt en tant.
Sen lyckades vi med perfektion passa in mörby centrum tåget då det precis kom när vi kom upp från trappan ..

Bussresan hem var rolig och pinsam då vi tjockade i oss en varsin chipspåse (vilket jag har kvar lite av i väskan)..
Hahha men roligt var det 8D

Och nu tänkte jag kolla på Unstoppable och senare kolla på fler filmer om jag orkar :) Har en hel mapp med filmer som jag inte sett och alla verkar ganska bra 8D 
Nu tänker jag sätta på filmen, BYE!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback