Täby Centrum med Manda ;)

HEJHEJ! :) Nu har jag precis varit och lämnat av Manda vid brevlådorna (Y) Skönt att komma ut och få lite luft..
men igår då.. :D Då var som sagt Jag och Manda i täby centrum :) Strosa runt där i butiker osv.. Kolla Mandas blogg för typ 200 bilder 8D Jag köpte i alla fall det som var tänkt att jag skulle köpa + lite smått åh gott ;) Nämen, köpte ett par jeans, hårfärg, linnen åså lite till :D

Igår kväll måste ha varit rekord like ever för oss eftersom vi höll oss borta från facebook verkligen heeeeela dagen 8O Sen när vi väl loggade in typ vid.. 2 (säger vi..) Då visare sig att det inte hänt något intressant.. jag har lärt mig... Facebook är sooo överskattat D:

När vi kom hem från täby gick vi in på flygis för att köpa glass och choklad till våran kaka vi skulle baka :) så hade vi sånt jäävla tur då det visade sig att Pappa var och handlade på flygis precis samtidigt så vi fick ju skjuts hem också! :D

Väl när vi kommit hem så satte vi oss vid datan så manda gjorde historiens längsta blogginlägg med bilder från då vi var i Täby C. (Y) Sen så skulle jag för my first time färga Mandas hår :D Tro det eller ej! En naturbegåvning... Eller så är det kanske bara för att jag är lite av en perfektionist när jag färgar -.- I alla fall Mandas ord..
Nej men det tog kanske överdrivet lång tid.. Så när hennes färg satt i så började vi i alla fall baka på våran chokladkaka 8D Vilket den också tog hur lång tid som helst... Sen när klockan var mellan 11 halv 12.. Då började vi färga mitt hår :P Manda är ju 4gånger mer erfarenhet än vad jag har så där gick det ju fort 8D

När jag väl hade färgen i började vi med chokladgrejset som skulle vara ovanpå och i våran kaka :P DET var proffsigt gjort ska ni veta! 8O Synd att vi inte fota fan.. Hahha vi skulle "vattenbada" choklad, smör och grädde.. Och det gjorde vi i en hundmatskål... Jooo man tar ju vad man har ;) Jo men det gick i alla fall jääla bra.. Jag lämnade manda lite alone där medans jag tvätta ur färgen.. Sen så såga vi i alla fall kakan på mitten med världens coolaste ... kniv? 8D Ingen aning.. Cool var den i alla fall .. Och BRA funka den :P

Joo men runt .. 2 på natten blev kakan klar? 8D HAHHA måste säga att det var bra gjort av mig och Manda där ;)



Sen kollade vi på Easy A och efter det gick vi ner till källarn och satte på Cougar town och kollade på ... nått avsnitt innan vi .. precis höll på att somna 8)

Vi tog också före och efter bilder på hur hårfärgen blev :)

Jag Före:



Jag Efter:



Hmm :PHahha nu kan jag inte tjata om att jag vill ha mörkare i alla fall (Y) :D

Manda Före:




Manda Efter:



Joo :P Manda hade ju redan ganska mörkt hår men hennes slinger försvann i alla fall :) Nästan..

Hahahha måste säga att det var kul att shoppa med Manda igår 8D hahah Lite roligt hur vi nu har exakt samma strl i .. precis allt? 8D HAH så om vi hittar nå fina byxor (som jag gjorde) så fick vi slåss om dom ;) Fast i byxfallet så hitta jag dom först ^^ ..

Och nu hade jag tänkt att städa lite nere i källarn :P Sen sätta mig och läsa på Fallen Ängel :D Det är ungefär mina planer ;) Sen kanske sätta på nån film.. :D
Såå BYEBYE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback