Schools Out Festival & Amanda 17 FUCKING år!!

OMG! Fan äntligen sommarlov! Fatta att vi redan gått ett helt år på gymnasium!? Ett helt underbar år har det faktiskt varit :D Och nu är det bara att tagga inför sommaren... Och inte minst dom 3 veckorna i Torquay då vi åker om fan 13 DAGAR!! Kommer bli första gången jag är utomlands 8D bara det...
Vad har jag hunnit gjort nu i sommar? jo i tisdags vilket jag tog som min sista skoldag så direkt efter skolan träffade jag Manda, Petra, Ellen, Sevgi, Moa, Jullan, Fanny och inte minst Moas kompis Andreas ;) Vi käka på donken och sen efter tog vi oss till Sollentuna där schools out festivalen var :) Det var fan kul trots att det regnade, och men vi höll oss på jävla gott humör ändå :D Och att vi missade bussen på kvällen hem så vi fick stå och vänta en halvtimma.. No problem (Y) Var kul det med ;) Sen eftersom klockan slog över 12 när vi satt på bussen så fick vi sjunga för amanda eftersom hon fyller 17 år, så GRATTIS på henne :D Sen väl på Norrtälje bussen hem så somnade jag trött som jag var.. Och dom andra höll nog igång hela tiden, hur dom nu orkade :o
Sen så sov iaf jag, Amanda, Petra, Jullan och Fanny i "Lägenheten" som den kallas ;)

Dagen efter var det Amandas födelsedags så firande av henne blev det :) På kvällen såg vi Justin Bieber the movie just av den andledningen av att ingen hade sett den 8D ehehehhe... 
Sen somnade vi ganska så tidigt.. kommer dock inte ihåg... runt 2 kanske?
Och nu torsdag så sitter jag här hemma i mitt extremt kyliga rum i shorts och fryser. Håller på att fixa GTA: San Andreas så jag har något att göra då jag har tråkigt i sommar (räknar med att jag kommer ha det) och tänkte nu börja rita vilket jag också gör endast när jag har tråkigt :) Vilket liv man har direkt när man kommer hem.. Menmen.. nu ska jag gå och hämta cola, har inte kollat om vi har det men vore första gången på väldigt länge om inte (y) Så HEJHEJ!


Amandaaaaa :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback