Snart sommarlov :D

Hejheej :) Nu var det verklligen länge sen man skrev något här.. Känner att jag missat skriva en massor.. några viktiga saker som t.ex att jag och manda ska åka på språkresa till Torquay i sommar :D Hela 3 veckor är det, från 29 juni till 19 juli 8D AS NAJS kommer det bli! jag ska fota extremt mycket och skriva så mycket jag kan så inget glöms bort! :D

Och just nu har vi hela 5 dagar ledigt innan skolan drar igång igen för 6 dagar till ..slutar den 15.e på amandas födelsedag, vilket är lite härligt, men tänker inte gå på skolavslutningen ;) Och men har hela den här helgen uppbokad så den kommer gå fort..
I morgon så ska jag hem till Amanda och som vanligt så ska vi färga hår! :) Fast denna gång ljusare.. till sommaren och allt.. Kanske försöka se mindre blek ut också :)
På fredag så ska jag hem till Andreas och det kommer bli as najs :D Hans föräldrar är inte hemma så vi ska laga middag, titta på braiga filmer och bara mysa :))
På lördag är jag fortfarande hos Andreas fast vi ska då gå på bio med Amanda och Petra, självklart så ska vi se Baksmällan 2! :D
och efter bion så sover jag hos honom igen :)
På söndag så kommer Manda och Petra till mig och vi ska sitta uppe och titta på MTV Movie award som går sent på natten.. Även då samma dag kommer ju första Breaking Dawn trailern ut.. *geek* YEES för det :D På måndag blir det slappa som fan och kanske.. KANSKE plugga om jag känner att jag måste det.. :)

Och nu sitter jag uppe för att jag ska försöka vända lite på dygnet.. exakt varför vet jag inte eftersom jag igen måste vända tillbaka det på tisdag.. menmen.. Känns bara som om jag måste göra det :) Nu ska jag ta och lägga mig och bara njuta av min sovmorgon! Kommer säkert vakna tidigt i alla fall eftersom jag är van med det.. det gjorde jag bland annat idag då jag också hade lite sovmorgon, jag skulle upp vid halv 9 men vaknade 6 bara för att jag är så van att gå upp runt den tiden..

Men I shall sleep now.. :) HEJHEJ



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback