Dag 1 Torquay resan dit

HEJ!
Nu sitter jag här i rummet hos min värdefamilj tillsammans med en norsk 96:a, tror senare ikväll att det kommer 2 till tjejer varav en är från Spanien :D SPÄNNANDE!

Flygresan hit var ju... rolig.. jomen ah... somnade på planet flera gånger, var sjuuuuukt jävla trött :o
Sen lite innan vi skulle landa fick jag extrem lock för öronen ... men det gick över innan vi skulle landa :)
På heathrows flygplats satt vi en stund och bara.. satt, inte så mycket att göra :)
Sen vare iaf den väldigt långa bussresan till Torquay som gällde.. Vilket på den jag också somnade men de visade även filmen "Meet the parents" så den satt man ju och glutta lite på :D

Men poof så skulle vi stanna vid nå ställe och typ kisspausa och käka lite :) haha det fick bli "Kids meals" alltså cheeseburgare, pomesfrites och cola ;) var.... inte sådär jätte gott faktiskt -.- ..
Sen efter det stoppet så tog det inte alls lång tid till själva Torquay, nån timma sådär :)

När vi väl kom till Torquay och den parkering där vi skulle bli hämtade av våra värdefamiljer, DÅ blev jag grymt nervös eftersom de tvingade alla att sitta kvar på sina platser i bussen och så skulle de ropa upp ens namn 8D en i taget tog dom.... man bara satt och väntade.. riktigt ..aah :D

Och nu när vi kom hem, har vi beskådat varje hörn i vårat rum.. och fixat internet, och fått vägbeskrivning till skolan osv :D det ska tydligen vara fortare att gå så lite exercise blir nog bra för kroppen ;)

Nu ligger jag och väntar på att Amanda ska ringa så vi ska prata lite :)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback