Sveriges Nationaldag (y)

Och då så var helgen slut och redan i morgon dags för skola igen :/ Som jag sa... denna helg gick väldigt fort..
I torsdags var jag hos Manda och vi färga hår, inte världens skillnad men kanske något ljusare och det blev heller inga före/efter foton :) Jag, Manda och Jullan sov allihop i Jullans feta säng som blev väldigt liten då jag fick ligga i mitten och dom andra två skulle mosa mig från varsin sida -.- .. Mysigt.. 

På fredagen åkte jag till Andreas som då hade blivit väldigt sjuk :/ Stackarn hade nästan 40 graders feber där itag.. Men jag stannade i alla fall till söndagen helt utan att bli sjuk själv :D Vi kollade på film och men sov mest :)

På söndag var jag hemma ganska tidigt och hade gott om tid till.. ingenting.. Så bestämde mig för en dusch och sedan locka mitt hår lite.. Joo det fyllde absolut upp min tid.. Bara att locka håret tog 2 timmar :)
Och sen halv 6 skulle jag möta Manda och Petra på norrtälje bussatation och sen gick vi och såg Baksmällan 2 :D
hah dom filmerna är verkligen bäst (Y) :D
Sen åkte vi hem till mig, lagade lite mat (makaroner och köttbullar) och väntade till att klockan skulle bli 03.00 då Movie Awards började 8D Jag vart väldigt trött där runt 2 tiden.. men sen så piggna man till lite när det väl började :)) Och det är fan kul och kolla på den där skiten, haha och twilight tog ju som vanligt hem alla möjliga priser som de nominerades till :) Och sen så fick man ju se Breaking Dawn trailern!! Undebart så länge man väntat och det bara närmar sig :D Runt 5 månader kvar nu ;)

Och nu har man svag svag huvudvärk.. Har duschat och ska snart fixa lite kläder till i morgon och bädda :) Börjar halv 9 i morgon så det är bara att lägga sig i bra tid så man orkar upp.. :) Jajaa! Nu ska jag la gåå.. Heejhej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback