Neytiri in Avatar

Helloo! :) Jag har precis nyss rensat min dator från massa filmer och bilder 8D Så nu jävlar har jag plats för massa nytt :D Det blev så att det kom upp en ruta hela tiden där det stod att jag inte hade någe ledigt utrymme på datorn.... Så därav utrensningen..
Jag hittade en bild på Neytiri i avatar som jag ritade av förut och pillade lite med i photoshop :) Vet inte varför men jag gjorde inte klart det -.- Orkade väll inte antar jag... :) Men så här långt kom jag i alla fall:



Men ja, just nu går jag iaf också runt och plockar lite i mitt rum.. Blev inge städande igår 8D heheh ... Inge promenad heller... Inge månfotande heller......

Men vi åkte dock till kusinerna lite sådär mot kvällskvisten och var där nån timma :) Trevligt :D

Och nu drog precis päronen så jag ska putta on some music och sjunga extremt högt och falskt med låtarna... Caaan't waaait! :D

HEJHEJ


wow snyggt gjort! :D

Kolla gärna min bild på neytiri, la nyss upp slutresultatet :D

2012-03-11 · 20:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback